//Forever Imperfect
Result

Wednesday 19 December 2012 @ 05:52 | 0 Comment [s]

Hai, harini guwe mau cerita pasal itu result Pmr. Hahahaha, k sumpah harini, hari paling kelakar buat mera. Sebab apa? Orang pukul 12 dah tidur sebab nak amik result kan esok. Me? pukul 4 baru tidur.Risau punya pasal and that time dapat juga hilang kan risau sebab alis arina call. Dekat 2 jam juga lah on call dgn dia cerita segala bagai. Then, tertidur. Ibu gerak pukul 9.15 tapi aku yg pandai sangat ni pun pi sambung tidur balik. Tanpa disedari, aku tertidur sampai pukul 10.30. Then, kelam kabut siap siap semua, text fieza. Fieza, kata dia dah sampai. Aku? Still dekat rumah bersiap siap hahahahhaahhahaha. Ibu pun cakap "Nak amik result pun datang lambat. Nampak sangat tak peduli" Me "Hahahahahahahaha,nak buat mcm mana dah tertidur" Padahal, dalam hati dupdapdupdap. Text fieza, semua dia orang dah daoat result, aku still ada dalam kereta tak sabar sabar nak tahu result sendiri. Mwehehe, orang pagi pagi dah tanya berapa aku dapat. Haih, apalah. Sampai je sekolah, terus jumpa fieza,mila and mastura. Masing masing pegang slip. So, aku pun teringin lah juga kan nak tahu, beratur dekat cikgu then tarik tangan fieza konon suruh teman cuak katanya hahahaha. Dapat je slip cari ada tak failed. Alhamdullillah lulus semua, and yes tak sangka sains pun dpat B huwah. Macam mimpi je, tanya kawan kawan dapat berapa semua. Then, lari dekat ibu tunjuk result ibu pun terkejut sampai nangis. Yelah tak ada failed kan. Lepastu, balik. Hari yg paling mendebarkan bagi aku harini. Tahniah, dekat fieza,Mila,Mastura,Vyanna,Alis and semua lah yg Mera kenal


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human not an alien. I love food bye

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!